Klassieke methode

Vasthouden aan papier

Klanten die blijven vasthouden aan hun map met facturen en uittreksels kunnen nog steeds worden bediend. De inrichting van het kantoor voorziet een vlotte verwerking van de papieren stukken en een geïnventariseerde opslag. Zo weet de boekhouder per dag wanneer alles is binnengekomen, wanneer alles is verwerkt en wanneer alles terug klaarligt voor u.

Opvolging op maat

De opvolging van uw dossier gebeurt traditioneel op basis van de BTW periodiciteit, maar dit kan vanaf heden worden aangepast. Uiteraard moeten de deadlines gerespecteerd worden, flexibiliteit zal zorgen voor een betere en snellere opvolging. Door vervolgens gebruikt te maken van de tools, bent u steeds up to date van uw administratie.

Tools optioneel

Ook voor deze klanten zijn enkele informaticatools beschikbaar om net dat extraatje te bieden. Zo kunnen de rekeninguittreksels digitaal worden aangeleverd en verwerkt en kan de klantenzone gelinkt worden aan de boekhouding. Zo houdt u voorlopig nog vast aan uw traditie, maar zet u toch al de eerste stapjes in de digitale business. U kiest wat u wenst en wanneer u het wenst.